GR

Europe: EN

Belgium: FR | NL

France: FR

Germany: DE

Greek: GR

Italy: IT

Netherlands: NL

Polish: PL

Spain: ES

Sweden: SE

United Kingdom: EN

ΚΡΑΤΗΣΤΕ ΧΑΜΗΛΑ ΤΑ ΚΙΛΑ ΣΑΣ

Θα τρώγατε ένα μεγάλο κομμάτι τσιζκέικ αν θα έπρεπε να το καταγράψετε; Εγώ όχι! Μελετώντας τι τρώνε οι άνθρωποι, οι ερευνητές αντιλήφθηκαν γρήγορα ότι όταν κάποιος πρέπει να καταγράφει τι τρώει, καταφεύγει αβίαστα σε υγιεινότερες επιλογές.

Όταν καταγράφετε ό,τι τρώτε, γίνεστε υπεύθυνος και είστε περισσότερο έτοιμος να αναλύσετε και να ρυθμίσετε τις επιλογές σας στη διάρκεια της ημέρας. Μπορείτε να δείτε εύκολα ποιες θρεπτικές ουσίες σάς λείπουν και πόσες θερμίδες καταναλώνετε ημερησίως. Όπως και να ’χει, το να κρατάτε ένα ημερολόγιο φαγητού είναι ένα απλό πρώτο βήμα για να επιτύχετε το στόχο της υγιεινής διατροφής.

Να έχετε πάντα πρόχειρο το ημερολόγιό σας ώστε να γράφετε την ώρα που φάγατε, τι φάγατε και πόσο φάγατε από κάθε τρόφιμο. Θα προσέξετε ότι υπάρχουν συγκεκριμένες ώρες μέσα στην ημέρα που είστε περισσότερο ευάλωτοι στις τροφές με πολλές θερμίδες. Φροντίστε να ελέγχετε το ημερολόγιο του φαγητού σας συχνά και μελετήστε προσεκτικά τη διατροφή και τα μοτίβα της διατροφής σας.

Όταν αρχίσετε να αντιλαμβάνεστε τα διατροφικά σας μοτίβα, θα μπορέσετε ευκολότερα να αντικαταστήσετε τρόφιμα που έχουν πολλές θερμίδες με φρούτα και λαχανικά ώστε να πετύχετε τους διατροφικούς σας στόχους.

x