GR

Europe: EN

Belgium: FR | NL

France: FR

Germany: DE

Greek: GR

Italy: IT

Netherlands: NL

Polish: PL

Spain: ES

Sweden: SE

United Kingdom: EN

ΕΝΥΔΑΤΩΘΕΙΤΕ

Από όλες τις διατροφικές ανησυχίες, η πιο κρίσιμη για τους αθλητές είναι η σωστή ενυδάτωση. Ένας από τους βασικούς λόγους που πρέπει να είναι ενυδατωμένος ένας αθλητής είναι για τον έλεγχο της θερμοκρασίας του σώματος. Η έλλειψη ενυδάτωσης, πάνω απ’ όλα, έχει την ιδιότητα να μειώνει τις επιδόσεις του αθλητή και να οδηγεί σε σοβαρότερες επιπλοκές.
Για ένα άτομο βάρους 68 κιλών, μια απώλεια υγρών της τάξης του 2%-3% ισοδυναμεί με 0,22 κιλά σωματικού βάρους. Ακόμα και μία μικρή απώλεια υγρών, ίση με 2%-3% του σωματικού βάρους, μειώνει τις επιδόσεις.

Είναι πολύ σημαντικό τα παιδιά που ασχολούνται με τον αθλητισμό να αναπληρώνουν τα υγρά που χάνουν. Τα παιδιά ιδρώνουν λιγότερο και αντέχουν λιγότερο από τους ενήλικες σε ακραίες θερμοκρασίες. Επιπλέον, τα μικρά παιδιά παράγουν περισσότερη θερμότητα όταν γυμνάζονται. Είναι λοιπόν απαραίτητο να έχουμε πρόχειρο ένα μπουκάλι νερό σε όλη τη διάρκεια των αθλητικών δραστηριοτήτων των παιδιών.

Για να αντιμετωπίσετε καλύτερα τις ανάγκες σας σε υγρά, ακολουθήστε τους παρακάτω απλούς κανόνες όταν γυμνάζεστε:
• Πιείτε 2½ κούπες υγρού 1 με 2 ώρες πριν από τον αγώνα ή την προπόνηση. Πιείτε ξανά περίπου 1¼ κούπα υγρού 15 λεπτά πριν από τον αγώνα ή την προπόνηση. 
• Πίνετε 90 ως 200 ml (1/3 ως ¾ κούπας) κάθε 10-15 λεπτά στη διάρκεια του αγώνα ή της γυμναστικής. 
• Μετά τον αγώνα ή τη γυμναστική, ζυγιστείτε και πιείτε 2 κούπες υγρού για κάθε μισό κιλό χαμένου βάρους.

x