GR

Europe: EN

Belgium: FR | NL

France: FR

Germany: DE

Greek: GR

Italy: IT

Netherlands: NL

Polish: PL

Spain: ES

Sweden: SE

United Kingdom: EN

ΣΥΜΜΕΤΑΣΧΕΤΕ ΣΕ ΑΓΩΝΑ ΑΝΤΟΧΗΣ!

Η προετοιμασία για έναν αγώνα αντοχής, όπως ένα μικρό τρίαθλο (κολύμπι 2 χλμ, ποδηλασία 90 χλμ, τρέξιμο 21 χλμ), μπορεί να απογειώσει τη σωματική υγεία σας, να αυξήσει τη συμμετοχή σας στην τοπική κοινωνία, ακόμα και να βελτιώσει την πνευματική σας κατάσταση.

Επίσης, η προπόνηση είναι ένας εξαιρετικός τρόπος να χάσετε βάρος! Για παράδειγμα, αν αυξήσετε το τζόκινγκ που κάνετε από 30 λεπτά τρεις φορές την εβδομάδα σε 50 λεπτά πέντε φορές την εβδομάδα, θα καίτε 2.400 πρόσθετες θερμίδες κάθε εβδομάδα, δηλαδή θα χάνετε περίπου 300 γραμμάρια βάρους την εβδομάδα.

Συμβουλές για να τερματίσετε:
• Βρείτε φίλους που ενδιαφέρονται για τη σωματική τους υγεία. Πολλές πόλεις έχουν συλλόγους γυμναστικής που ενθαρρύνουν την προσπάθεια, υποστηρίζουν την προσήλωση στην προπόνηση και μοιράζονται εμπειρίες.
• Αγαπήστε το σώμα σας: να τρώτε καλά, να πίνετε αρκετό νερό, να ξεκουράζεστε και να κοιμάστε. Ακολουθήστε μία υγιεινή δίαιτα πλούσια σε φρούτα και λαχανικά και ενυδατωθείτε με νερό πριν, κατά τη διάρκεια και μετά την άσκησή σας. Ίσως χρειαστείτε περισσότερο ύπνο λόγω της πρόσθετης σωματικής καταπόνησης κατά την προπόνηση.

x